måndag . "ladda batteriet"

Har vart hemma hela dagen idag, är inte alls så frisk som jag borde vara. Men imorgon går jag till skolan iallafall, man missar ju så mycket annars. Hade gärna stannat hemma hela veckan men det går ju inte. Måste bara säga att mitt påsklov var bäst! Hade gärna stannat hos bästa några veckor till!<3

På tåget igår natt bodde vi med konstigt folk, en tant (som åkte samma buss som jag från ehm Ås typ) och en mamma med sina två störiga barn. Satt i Alvesta och väntade på tåget i två timmar, med dessa störiga barn (plus deras störga kompisar) på bänken brevid. Funderade över varför Pressbyrån inte var öppen när jag (och många andra) var i så stort behov av kaffe. Blev inte många timmars sömn den natten, Elin pratade ju med Dennis utanför dörren haha.

På söndagen stannade vi hos Emma, och katten, på vägen hem. Skojskoj! Hemma fick jag mat, hade inte ätit något annat än godis sen typ många timmar innan. Vi skulle handla med Martin sen med, jag körde dit och det gick faktiskt rätt så bra, tummenupp på det! Åt glass på en parkering i solen och blev nästan överkörd av en bil. Och det är rätt så mycket end of den dagen. Kollade världscup finalen på kvällen, tänk om man kunde, men nej det är omöjligt.

Blev klar med svenskan, almost on time den här gången. Rätt så stolt faktiskt. Har fått ett vackert blåmärke på armen också och ja det var dörren som slog mig! Nu ska jag ner och fika, vara lite avis på Elin som vart i stallet och längta massa efter Michael<3. Valborg ska bli himmelens bra tack!


gonatt och chiquita  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0