fredag . hej och hejdå!

Just för tillfället är jag glad. Michael är här, han kom igår. Och solen skiner och vi har tvättat bilen och vart duktiga, tummenupp på oss!

Sändningen igår var ju inte särskilt bra alls, kramp i huvudet och damp på folk och nu kommer jag med största säkerhet få maginflensa lagom till lovet med. Borde ha gjort verklighet av Nellies och mina mordiska planer, såhär i efterhand känns det ännu mer nödvändigt! Men iallafall så är det över, aldrig mer ska det bli så har jag bestämt.

Missade två bussar av två möjliga igår, riktigt bra på att hinna i tid är jag. Visserligen kom jag fram före Julia ändån och så fick jag träffa Linn med, hon är bra. Och på hemvägen missade vi precis direktbussen men bestämde oss för att vi skulle gå och ätaglass, sommarfeeling på det.

Julia och jag fick värsta fem-i-fyra-bussen-känsla på vägen hem igår. Hade jätteskoj konstigt nog. Men nu är det lov och imorgon åker jag och Elin till Östersund. Ska ha världens bästa lov. Men jag kommer att sakna Michael välldans mycket, jag älskar dig<3

Fast jag får träffa bästa i en hel vecka. Jag älskar dig snygging!<3

Men nu ska vi promenixa till farmor på en fika. Ska bara nämna att vi tvättade bilen förut och fy bubblan vad duktiga vi är, maha!

pussheeeej :)

Jag älskar Elin med, det får vi inte glömma!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0